Telefonski sustavi u OBLAKU

Poslovna komunikacija u uredu i pokretu

Strategija infrastrukture smještene u vlastitom podatkovnom centru za moderne, pouzdane i sigurne telefonske sustave.

...

Modeli S://phone telefonskih centrala

Strategija infrastrukture smještene u vlastitom podatkovnom centru, dizajnirane u oblaku kako bi korisnicima pomogla da iskoriste vodeće prednosti, standardizirane i virtualizirane mogućnosti telefonskih sustava koje objedinjuju komunikaciju i call centar rješenja za poslovnu komunikaciju u uredu ili pokretu.

Mala i srednja poduzeća koja su do sada tražila telefonsku centralu nisu imala puno izbora. Telefonske centrale velikih proizvođača su jednostavno preskupe a osnovna rješenja su siromašna mogućnostima, manje kvalitetna i ne prate rast vašeg poslovanja. Međutim, vremena su se promijenila.

Skvid je kreirao fantastičan proizvod za mala i srednja poduzeća: pristupačno komunikacijsko rješenje koje je jednostavno za uporabu, jednostavno za upravljanje, skalabilno, pouzdano, s mogućnostima potrebnim najvišoj klasi poslovanja. Mogućnosti kao što su podrška za udaljene urede (podružnice), rad od kuće, rad na terenu ili mogućnost uštede novca sa S://VoIP uslugom i vođenje konferencijskih poziva unutar tvrtke, napokon su dostupni malim i srednjim tvrtkama.

Promijenili smo lice IP telefonije s inovativnom linijom otvorenog koda, IP PBX telefonskim centralama temeljenih na Asterisku. Svaka tvrtka koja treba naprednu telefonsku centralu po posebno pristupačnoj cijeni može obustaviti potragu – na pravom ste mjestu!

 

FIKSNI MJESEČNI TROŠKOVI

Fiksni mjesečni troškovi su najznačajnija stvar. Naše fiksne i pristupačne cijene vam omogućuju da se usredotočite na vaš posao, a ne na svoj ​​telefonski račun.

BEZ KAPITALNIH ULAGANJA

Klasični telefonski sustav podrazumijeva kupovinu telefonske centrale. Od sada s našim CLOUD virtualnim telefonskim centralama to više ne morate.

100+ MOGUĆNOSTI

Priuštite svom poslovanju sve mogućnosti telefonske centrale koje trebate kao što su glasovni izbornici (IVR), najave, liste čekanja (Queues), konferencije ...

LAGANO ZA KORIŠTENJE

Imate web preglednik? Tada možete jednostavno administrirati telefonsku centralu, tj. dodavati korisnike, mp3 muziku na čekanju, pregledavati logove poziva ...


Jednostavno VoIP rješenje: vaše vrijeme je najbolje utrošeno ako je utrošeno na rast vaše tvrtke, a ne na brigu o vašim komunikacijama. Izgrađena na sigurnoj i pouzdanoj platformi, S://phone cloud virtualna telefonska centrala je u potpunosti virtualna, intuitivna po principu "uključi i radi" i ne zahtjeva tehničko znanje za implementaciju. Možete osposobiti svoju telefonsku centralu u par sati, upravljati s njom sa samo par klikova mišem, uštedjeti do 50% u odnosu na postojeće tradicionalne telefonske sustave, pritom ne čekajući da vam netko dođe i unese nove postavke u telefonsku centralu. Bilo da dodajete novog zaposlenika, značajke ili usluge, S://phone Cloud virtualna telefonska centrala je komunikacijski sustav koji vaše poslovanje može iskoristiti i koristiti mu u daljnjem uspješnom rastu.

Značajke Enterprise telefonije: uz napredne mogućnosti poput višestrukih glasovnih izbornika (IVR), najava, muzike na čekanju, govorne pošte na e-mail itd., vaši klijenti će znati da su dobili tvrtku koja cijeni svoje poslovanje i kupce.

Potpuna mobilnost: bilo da želite fleksibilnost u svom radnom vremenu ili pokušavate povećati produktivnost kada niste u uredu, S://phone cloud virtualna telefonska centrala vam je dostupna i putem mobilnih uređaja kako bi osigurali kontinuitet poslovanja. Bez obzira gdje se nalazili, iskoristite SIP telefon s vašeg iPhone ili Android pametnog telefona i uputite poziv gotovo besplatno.

Podrška je uvijek uz vas: korištenjem naših rješenja i usluga osigurana vam je personalizirana podrška i pristup dediciranim stručnjacima koji će vam pomoći u svakom koraku. Naša korisnička podrška podrazumijeva poznavanje svakog pojedinačnog klijenta, da što lakše i brže prepozna ključne potrebe svake tvrtke i klijenta, nudeći specijaliziranu pomoć uz aktivni nadzor za prvi mjesec korištenja. Tehnička podrška je dostupna za cijelo vrijeme korištenja S://phone cloud virtualne telefonske centrale bez dodatnih troškova, uključujući 24/7 podršku za hitne slučajeve. Sa službom za korisnike možete stupiti u kontakt u bilo kojem trenutku, dostupna je 24 sata dnevno na broju 01/444-0000 ili slanjem maila na podrska@skvid.net.