Kada vaše poslovanje ovisi o

kvaliteti i brzini komunikacije s klijentima

...

Agencije

U Agenciji za promet nekretninama, vaša sposobnost i umješnost u ovoj vrlo konkurentnoj industriji, ovisi o brzini komunikacije s klijentima, prodavačima i drugim agentima. Prema APN-u, na prvom mjestu prigovora potrošača je nedostatak agenata s komunikacijskim vještinama. Skvid pruža u potpunosti opremljeno poslovno komunikacijsko telefonsko rješenje za vaše agencije, tako da možete zadovoljiti sve zahtjeve kupaca i isporučiti vrhunsku uslugu.

Poboljšajte uslugu: Budite sigurni da ste odgovorili na sve dolazne pozive i da su pozivatelji automatski profesionalno preusmjereni. Koristite konferencijske pozive u realnom vremenu kako biste povezali kupce i prodavače, hipoteku uz ime tvrtke, investicijskog fonda ili banke, djelatnike kreditora i banaka i ostalih uključenih u proces zatvaranja kupoprodaje. Napredne značajke kao što su snimanje poziva i govorna pošta, prosljeđivanje e-pošte i SMS poruka, omogućuju vam da ostanete uz svoje klijente kada ste u uredu i na putu.

Napredne mobilne mogućnosti: Ne propustite mogućnost prodaje kada ste kod kuće ili pri zatvaranju. Preusmjerite pozive na mobitel, ured ili bilo koji broj koji izaberete. Svaki korisnik može kontrolirati postavke za svoju ekstenziju, a dobivate i značajke kao što su prosljeđivanje govorne pošte na e-poštu, prosljeđivanje poziva, pronađi me /slijedi me i još mnogo toga.

Unaprijedite marketing i oglašavanje: Pogledajte detaljno Izvješće kako biste procijenili pozive i izmjerili učinkovitost marketinških strategija ili reklamnih kampanja. Kreirajte izravno biranje za pojedine nekretnine ili koristite virtualne ekstenzije za snimanje detaljnog opisa nekretnina s popisa, te pratite pozive koji se odnose na važne nekretnine.

Smanjite troškove komunikacije: Uštedite do 40% na komunikacijskim troškovima, s niskim mjesečnim ratama koje uključuju sve najnovije značajke.

Jednostavno za upravljanje: Ne morate zaposliti IT stručnjaka da biste upravljali svojom telefonskom centralom. S nekoliko klikova na svojoj online upravljačkoj ploči, možete podesiti glasovne upute za večernje sate, vikende i radno vrijeme.