S://phone CALL CENTAR

Telekomunikacijski sustav koji objedinjuje komunikaciju i call centar rješenje za srednje i velike tvrtke.

...

Vaši klijenti su danas zahtjevniji nego ikad. Ukoliko dobiju nezadovoljavajući uslugu, predugo čekaju na javljanje operatera ili uopće ne odgovorite na njihov zahtjev,  dali ste im razlog da se obrate vašoj konkurenciji.

Skvid vam donosi call centar rješenje koje olakšava pružanje učinkovitih usluga korisnicima i klijentima, s komunikacijskim alatima koji su potrebni vašim prodajnim predstavnicima, agentima, zaposlenicima i menadžerima.

Da biste pružili kvalitetnu uslugu korisnicima, ne trebate raditi u call centru - trebate call centar kao komunikacijsko rješenje.

Call centar ključne mogućnosti

 

NEOGRANIČENI REDOVI ČEKANJA (QUEUES)

Napravite redove čekanja za različite odjele, pratite količinu poziva kako bi donosili ispravne marketinške i strateške odluke.

 
NAPREDNI IZVJEŠTAJI ZA AGENTE I REDOVE ČEKANJA

Izvješća o distribuciji poziva, odgovorenim i neodgovorenim pozivima, napuštenim pozivima, vremenu čekanja, vremenu razgovora i još puno toga.

 
TRENUTNE INFORMACIJE O POZIVIMA

Pregledna web kontrolna ploča za pregled svih poziva i agenata u realnom vremenu. Saznajte tko je raspoloživ, tko razgovara ili tko čeka na preuzimanje poziva.

 
DISTRIBUCIJA POZIVA PO VJEŠTINI AGENTA

Šaljite više poziva svojim iskusnim agentima kako bi povećali produktivnost i prihode, a manje poziva usmjerite djelatnicima na obuci. Dodatno odredite prioritete da se pravilno raspoređuju pozivi između agenata s podjednakim iskustvom i vještinama.

 
NADZIRANJE, UPAD U POZIV (BARGE) I ŠAPTANJE (WHISPER)

Omogućite menadžerima da nadziru agente zbog kvalitetnije obuke, da preuzmu zahtjevne pozive kada je to potrebno odnosno da daju smjernice agentu koje samo on čuje.

 
SNIMANJE POZIVA

Snimajte i arhivirajte pozive agenata uvijek ili kada to želite, zbog obuke agenata, pregleda ili arhive.

Što dobivate?

  • Smanjenje troškova - korisnici naših call centar rješenja štede u prosjeku 40% u usporedbi s korisnicima tradicionalnih call centara.

  • Bolja usluga korisnicima - korisnici brže dobiju pomoć i informacije jer se pozivi usmjeravaju odabranom agentu.

  • Nadzor aktivnosti u realnom vremenu - s call centrom dobivate statistiku u stvarnom vremenu, statistiku o pozivima, redovima čekanja, agentima i aktivnostima, sve putem web kontrolne ploče koja vam omogućuje da znate točno što se događa u vašem call centru u bilo kojem trenutku.

  • Povećana fleksibilnost - vaš posao se mijenja ovisno o sezoni, tržišnim prilikama. S call centar rješenjem možete brzo povećati svoje kapacitete, korisnike ili jednostavno prilagoditi sustav na odgovarajuću veličinu na temelju vaših poslovnih potreba.

  • Upravljanje od bilo kuda - fleksibilno upravljanje s bilo kojeg mjesta, skupa s ostalim mogućnostima call centra, omogućuje vam prisutnost i nadzor i kada niste u uredu.
Više pronađite u brošuri